الخميس، مايو 14، 2009
ورتلناه ترتيلا(19)

مسااااااء الفل منور انا مش كده

شكرا شكر مافيش داعي للترحيب ده بس


خلاص خلاص ماتتحايلوش عليا انا حتكلم


هوماله ده اما غريبة


ماغريب الا الشيطان بس انا لأ


انت مين اصلا وايه الي جابك


انا الوقف الكافي


هو انت يامرحب نورت يلا خش في المفيد


هو ايه اصله ده هو ده كرم الضيافة مش احنا في قهوة برضه


امال فين المشاريب


مشاريب ايه بقلك ايه خلص وخليك لزيز



طيب اكمني في قهوتكم يعني ياعم حدفع وعلى العموم انا جايب مشاريبي معايا




وبعد مايشرب ويتهنى يبتدي الكلام والف صلىعليك ياسيد الأنام

انا يا اخوانا الي بتم على نفسي وبتعلق بالي بعدي بالمعنى مش باللفظ والأحسن الوقوف عليا والأبتداء بالي بعدي زي كده ما تقف على( لايؤمنون) وتبتدي بقوله(ختم الله على قلوبهم) وقد يتفاضل النوع ده في الكفاية كقوله( في قلوبهم مرض)فهو كاف
وقوله ( فزادهم الله مرضاً) اكفى منى يعني ياخد مرتبة اعلى في كونه وقف كافي وقوله ( بما كانوا يكذبون) اكفى منهما




يلا اشوفكم على خير وخدوا عندكوا صاحبي عايز يقول كلمتين




مين ده كمان

ايه هو مش كفاية تاعب نفسه وجاي هو انتوا حتتبطروا علىالنعمة ولاايه


لاااااا ابدا بس اصل في فيلم حلوووووو قوووووووي حيبتدي كمان شويه


طب خلاص براحتكوا امشي انا بقى ولما يخلص الفيلم لو عايزني انتوا عارفين طريقي
سلام وابقى ركز في الفيلم
posted by شهووووده @ 14.5.09  
0 Comments:
إرسال تعليق
<< Home
 
 
About Me


الأسم: شهووووده
المكان: صنعاء, Yemen
عني: شهووودة .. الشهيرة بتيته شهد ( كي جي 1)
See my complete profile

Previous Post
Archives
 

 

 

..عداد الزوار.. 

free hit counter