السبت، سبتمبر 25، 2010
نبيهه النبيهه وخالتي فكيهه 5
المكان: شقة خالتي عدلات



الأشخاص: عدلات وفكيهه و نبيهه



الحوار:

فكيهه و نبيهه قدام باب شقة خالتي عدلات




فكيهه بتخبط عـ الباب ..

عدلات تفتح

فكيهه: سلام عليكو يا عدلات ياختي


عدلات: وعليكو السلام ... ياالف مرحب .. يادي النور يا دي النور

امووووة ...



ميييييييين القمر اللي معاكي ده.. عروستنا الحلوة ؟؟ ياا اهلا يا اهلا... اموووة... امووووة



اتفضلوا يا ختي اتفضلوا عـ الصالون



ثواني ورجعالكوا .. خدو راحتكوا البيت بيتكوا .....


فكيهه: مالك ساكته ليه يا بت يا نبيهه؟ الست عمالة ترحب بيكي وهاتك يا بوس وانت ولا نطقت بكلمة؟؟

نبيهه: هيه ادتني فرصة يا خالة . من ساعه ما دخلنا وهيه دو دو دو دو


فكيهه: عندك حق يا بت .. هيه عدلات دايما كده بالعه راديوا

عدلات تدخل الصالون على نبيهه وفكيهه..


عدلات: ايوة يا فكيهه يا ختي , ازيك كده وازاي جوزك.. قولتيلة انك جيالي؟




فكيهه: لااااا.. واقله ليه يعني ؟؟ هو يستجري يفتح بقه بكلمه ولا يقلي لأ حتى ..




ده انا فكييهه ياعدلات.. قال استأذنه قال.. ما بقاش الا دي كمان ؟؟

عدلات طب خلاص خلاص.. مالك اتحمقت كده ليه؟؟ انا بسأل بس ؟؟ عشان المرة اللي فاتت لما عوقتي عندي وو...


فكيهه: شششششش اكتمي خالص .. ايه هو انتِ ما تتبلش في بقك فولة؟؟



نبيهه: هو في ايه يا خالة ؟؟ تكنش تقصد ان عم هنداوي .. رنك علقة زي اللي رنهالك لما مشيت من عندك ؟؟

فكيهه: وشها يحمر ويصفر وتقرص نبيهه قرصه جامده
نبيهه: اييييي.. في ايه يا خالة هو انا قلت حاجة غلط لا سمح الله ؟؟


عدلات: ههههههههه ده انتِ فضيحتك بقت بجلاجل.. وانا اللي عماله اتكلم بالهمس .. قال ايه البت نبيهه مش فاهمة..ههههههه



فكيهه :ههههه!!فرحانة قوي وبتضحكي .. قال يعني انتِ اللي جوزك مهنيكي وممنيكي.. بلا خيبة ...

عدلات: لايا ختي انا جوزي امشيه على عجين ما يلخبطوش.. تحبي تشوفي؟؟



فكيهه: ياشيخه هو جوزك ده يتعد في سوق الرجال؟؟ انا عارفة اتلميتي عليه منين؟


عدلات: لألألأ لمي نفسك ياعدلات اقعدي عوج واتكلمي عدل؟؟ انا جوزي سيد الرجالة


فكيهه: بأمارة ايه بقى ؟؟ خليني ساكته احسن وخلي الطابق مستور ؟؟



عدلات : وتسكتي ليه ماتقولي .. انا ماعنديش حاجة اخبيها ؟؟ على الأقل جوزي بيحبني وشايلني على راسه من فوق مش زيك يصبحني بعلقه ويمسيني بعلقة

فكيهه : بيحبك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طب قولي الكلام ده لحد ما يعرفكيش؟؟ ..يالي جوزك عامل زي خيال المآته




عدلات: انا جوزي خيال مآته ياعرة النسوان



فكيهه: انا عرة النسوان يا ام اربعه واربعين




فكيهه وعدلات يمسكوا في خناق بعض وهاتك يا ضرب وشد شعر


نبيهه: بس يا خالة فكيهه.. كفاية ياخالة عدلات.. مايصحش كده


فكيهه: مالكيش دعوة انتِ يانبيهه؟؟ سيبني اعرفها مقامها الولية الدكر دي .....


عدلات : انا وليه دكر يا وليه ياجربانه وقال على رأي المثللللللل.. ابوك البصل و أمك التوم منين تجيك الريحة الحلوة يا مشئوم



نبيهه: تروح من هنا تجيي من هنا.. شوية عند خالة فكيهه وشوية مع خالة عدلات



ولا فيش ايتوهااا فايدة ؟.. طب وبعدين مش حيفطموا نبيهه ويودكوها ؟؟

يتبع...
posted by شهووووده @ 25.9.10  
0 Comments:
إرسال تعليق
<< Home
 
 
About Me


الأسم: شهووووده
المكان: صنعاء, Yemen
عني: شهووودة .. الشهيرة بتيته شهد ( كي جي 1)
See my complete profile

Previous Post
Archives
 

 

 

..عداد الزوار.. 

free hit counter